16 de juliol 2011

INCOMPETENT I CORRUPTE: CAMPS DIMISSIÓ.

No es fàcil d’entendre l’acusació que ha fet el jutge a Camps: “Cohecho impropio” es mes fàcil si utilitzem un altra paraula que significa el mateix: SOBORNO. I encara es mes fàcil si pensem en el motiu per el que el subornaven amb trajes per mes de 2,3 milions de pessetes per a obtindre contractes de la Generalitat Valenciana a saber...
“La Generalitat Valenciana, a través de la sociedad pública Ciegsa, adjudicó sin concurso público la segunda fase de construcción de un centro de tecnificación deportiva por 8,2 millones de euros”
El Tribunal Superior de Justicia de la Comunitat Valenciana (TSJCV) considera inconstitucional la negativa del Gobierno autonómico a informar sobre la contratación pública con empresas de la trama Gürtel, y le ha instado a facilitar la documentación al respecto.
Un informe judicial sobre los contratos que el Gobierno de Camps firmó con las empresas de la trama Gürtel acredita que la Generalitat valenciana cerró en cuatro años 85 contratos por 7 millones de euros con las empresas de Correa.
La presidencia y la vicepresidencia del Gobierno valenciano, siete consejerías y ocho organismos públicos de ellos, adjudicaron entre 2004 y 2008 al menos 85 contratos a nueve empresas de la trama corrupta que dirigía Francisco Correa por 7,2 millones de euros. De esos contratos, la inmensa mayoría se adjudicaron a dedo sin requerir expedientes de contratación.
La cúpula del PP valenciano ha amparado y dirigido la financiación ilegal de esta formación política durante los últimos años, según el informe de la Brigada Policial de Blanqueo que investiga el caso Gürtel.
El último informe policial incorporado al sumario revela que la red Gürtel negoció y amañó la visita del papa Benedicto XVI a Valencia con la cúpula del PP de esa comunidad y, concreta qué personas se repartieron la millonaria comisión. El informe describe cómo se repartieron casi tres millones en comisiones de los 6,4 que libró Canal 9 de sus arcas exclusivamente para el montaje de los citados equipos (el coste total de la visita se acercó a los 14 millones). Según este informe, el reparto de los tres millones fue el siguiente: Correa, se metió en su bolsillo 1,4 millones, Pablo Crespo, 630.000 euros. 500.00 euros, fue a los bolsillos de Álvaro Pérez, El Bigotes, a quien el presidente de la Generalitat, Francisco Camps, llama "amiguito del alma" y le dice que le "quiere un huevo" Otros 500.000 euros fueron para Pedro García, ex director general de Canal "R", y se llevó otros 300.000 euros.
Podríem seguir escrivint hores i hores sobre un assumpte que a tots ens te avorrits, però es mes convenient analitzar com pot ser que els valencians voten majoritàriament a un corrupte e incompetent que a portat al país Valencia a la roina.
¿Som els valencians majoritàriament subnormals? ¿Ens sembla be que els politics ens roben? ¿No ens enterem del que passa? ¿La culpa de tot la te Zapatero?
Molt de tot això es de veres: El nivell cultural dels valencians es baixíssim (el últim per comunitats segons un estudi de la universitat de València); Segons les enquestes a mes del 55% li sembla normal que els politics roben; La font d’informació mes important per als valencians es la tele, Telecinco majoritàriament.
Axina que difícil està la cosa, la solució depèn de la cultura i la educació, i les competències en estes matèries son de la Generalitat Valenciana que com tots sabeu el que vol es que estudien religió i no Educació per a la ciutadania.

2 comentaris:

EUPV Tavernes ha dit...

No crec que abstindres i no tornar a regalar-li el vot al PSOE per a fer una política de dretes siga corrupció. Encara que a mi no em sembla be.
No li hem donat el vot a ningun corrupte, encausat, investigat etc.
Quan algú ha intentat a casa nostra , fer algo contra el nostre compromís, hem reaccionat i la dreta no mana a Tavernes.
Sempre ens hem mirat la palla als nostres ulls, i podem donar exemple a Tavernes.
Nosaltres no som gossos i no portem collar, i tenim molt poc que veure amb els “politics” en general, no ens presentem a les eleccions per a enriquir-nos.
Però tots podem equivocar-mos i nosaltres ens hem equivocat al elegir la capçalera de la nostra llista, però no li donem el nostre recolzament sense mes, estem pendents per a que Karina treballe en consonància amb el pacte Acord pel canvi que hem signat amb Bloc i Psoe, eixe es el nostre compromís

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.